Friday, September 3, 2010

wachaaaa!
arigato gozaimasu!
kepada kengkawan aku yg sekolej ngan aku
thanks sesangat kat korang kerana
merai kan ary last kite bebuka bersama-sama
di 9th kolej

pepepun aku harap pas nie dapat smbut
ramadhan ngn korang lagi^^
huh
sesampai je aku kat umah trus aku bantal
nasi goreng ngan sambal ikan
disebabkan terlalu lah lapo
aku makan dua pinggan untuk sahur
pada pagi itu
kihkihkih
dan mencapai rekod sejarah tahap
volkswegan dan vespa aku gak kerana
aku tido jer satu ary tu kat bilik
*tolong jgn ckp kt sesapa*
jatuh aset aku nanti
ummm2
mama aku pon
mungkin keran memahami bahawasa nya
anak kesayangan dia nie penat
so
dia biar kan jer aku tido sampai petang
ngeh3
ok lah!pepehal aku update next time
sebab aku kat cc singgah seketika kerana
penat berjala-jalan together2 ngan adik aku
beli barang
hah!
aku nak masa spaghetti ary nie
hopefully sodap lah
hehe
SAYONARA!
volksweganvespaaku


2 comments:

  1. eleh.. spagehti xshare dgn aku.. wei.. bila ade blog ni.. xtaw pun...

    ReplyDelete
  2. hanim~mau nya share sama kamu..hah..agak baru jgk lah blog aku nie.xder menda pun.sekadarsukasuki sahaja :DD

    ReplyDelete