Wednesday, January 19, 2011

jam sudah menunjukkan tepat pukul 4.00 pagi.

aku maseh di kamar mencoret isi hati aku ditemani alunan musik

korea "i'll be waiting for you" yang silih berganti.air mata aku
mengalir.mengenangkan apa benar cinta sejati itu wujud?jika benar manakah ia?mengenangkan apa yang pernah berlaku pada diri aku.tak akan pernah bisa aku lupakan.

makin laju air mata aku mengalir.aku benci perasaan ini.aku xmau jadi lemah.cukup lah melihat orang yang kita sayang bahagia.melihatnya tersenyum dari jauh.hati ini tak mengharapkan apa-apa.walaupun kita tidak dapat memilikinya.kita harus relakannya.walaupun sakit.walaupun pedih.kerna satu hari nanti pasti dia juga kan sedar betapa tingginya cinta dan kaseh sayang mu terhadapnya.kerna ketika kau sadar pagi esok mungkin aku telah menjadi udara pagi yang kau hirup.kerna sang waktu yang tak izinkan ku untuk temui kau lusa.

ketika kau bangun malam nanti.mungkin aku telah menjadi bintang dilangit mu kerna rapuhku yang tak mampu melawan waktu.ketika kau terjaga saat ini mungkin aku telah ungkapkan segalanya padamu.kerna tipisnya sabarku untuk terus menunggu.dan ketika kau tersipu waktu itu ternyata engkau telah tahu pesonamu telah mengikat erat mataku.meski pun seketika..terima kaseh kerna telah mengizinkan aku mencintai segalanya tentangmu..
volksweganvespaaku.

No comments:

Post a Comment